حتی در فرآیند بازاریابی دیجیتالی هم این محتوا است که حرف اول و آخر را میزند. محتوا باید کاملا سنجیده و توسط نقاشی زبردست روی بوم بازار تخلیه شود. محتوا باید کوتاه، قابلفهم و کاربرپسند باشد؛ دقیقا مثل تولید محتوا سایت که به صورت منظم انجام میشود.
اگر قرار است محتوا به سبک از هر دری سخنی باشد، نویسنده باید درک خوبی از هر مفهوم داشته باشد. چون تا خودش متوجه نشود حتی با بازی با کلمات هم نمیتواند کاربر را گول بزند. به همین دلیل است که بازاریابی محتوا بخشی از بازاریابی دیجیتالی یا دیجیتال مارکتینگ است و یکپارچگی در تولید و نشر محتوا یکی از لازمههای بازاریابی دیجیتال است.
کد لباس زنانه مجلسی زیبای # 810
طیف گستردهی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در دنیا
ارزیابی و تداوم چرخه دیجیتال مارکتینگ
مدیریت محتوا در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
مدیریت کمپینهای دیجیتال مارکتینگ