همزمان با قدم به جلو لازم است هر از چندگاهی به پشت سر نگاه کرد و کمپین بازاریابی دیجیتالی را ارزیابی نمود. مثلا ممکن است نتایج به دست آمده با چشماندازی که تعیین کرده بودید همخوانی نداشته باشد یا هزینههای گزافی برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود در نظر گرفته باشید که تا کنون هیچ تاثیری روی کسب وکارتان نداشته است.
نگاه به عملکرد و سطح پیشرفت کمپین در واقع نگاهی به گذشته است که انسان را برای آینده آماده میکند. دنبالهرو حکایت خود باشید و از دیجیتال مارکتینگ غافل نمانید.
کد لباس زنانه مجلسی زیبای # 810
طیف گستردهی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در دنیا
ارزیابی و تداوم چرخه دیجیتال مارکتینگ
مدیریت محتوا در کمپینهای دیجیتال مارکتینگ
مدیریت کمپینهای دیجیتال مارکتینگ